Gheorghe Dinica !

by

Majoritatea spun ca a fost cel mai bun actor pe care l-a avut Romania !adinica „Nu trage domn Semaca , sunt eu Lascarica !” Cred ca toata lumea isi aminteste de aceasta replica celebra de altfel dintr-un film in care el a jucat alaturi de Sergiu Nicolaescu ! Din pacate la noi in oras foarte rar au loc piese de teatru si acelea care sunt nu se ridica la un nivel foarte ridicat. Poate si din acest motiv am cam uitat despre marii actori care odinioara ne incantau cu rolurile lor de pe marile scene ale caselor de cultura ! Eu recunosc , am fost foarte putin la teatru dar acest lucru nu m-a impiedicat sa am habar cu ce se mananca actoria ! Acum in zilele noastre lumea isi umple timpul liber cu altfel de indeletniciri , multi prefera micul ecran caci e mai comd sa stai acasa in pat si sa te uiti la televizor decat sa mergi la un spectacol intr-o sala de teatru. Nu-l plangeti pe Gheorghe Dinica ca a plecat dintre noi, plangeti-va pe voi ca ati ramas fara Gheorghe Dinica.Sunt vagabondul vietii mele ….. mereu ii placea sa spuna aceste cuvinte ! Unii ii spuneau Gheorghe , Gigi, George , ……. un alt artist un alt actor un alt om nu mai este.
Alt actor grabit a parasit mult prea devreme scena vietii. Dumnezeu sa-l odihneasca !

Lasă un răspuns

