Jurnal de vineri 30 Octombrie !

by

Aseara cand m-am intors de la munca am vazut vis a vis de blocul unde locuiesc eu un benner agatat pe o schela pe care era scris un mesaj politic adresat cetatenilor care trec prin zona . Pana acum nimic deosebit numai ca eu am ramas surprins de modul cum au gandit unii sa il sustina pe unul dintre candidatii la alegeriile pentru presedintie de luna viitoare. 291020091866Totodata vremea de afara a devenit destul de racoroasa fapt ce a determinat ca precipitatile cazute noaptea trecuta sa se transforme din ploaie in lapovita si chiar ninsoare. Anotimpul meu preferat este iarna si astept cu nerabdare sa fac o partida de schi sau sanius !Pozele de mai jos le dedic si lui Ica Comsit care stiu ca sufera mult acolo unde este acum , si el fiind un mare iubitor al zapezii !301020091870301020091869301020091871Forfota mare dimineata pe strada scolii unde se afla si sc.generala nr.1 unde de altfel am facut si eu doi ani .301020091868301020091867In incheiere va prezint o poza din episodul urmator despre cupluriile din blocul 8A.image005 Ce ziceti , avem cu ce ne mandri cei din blocul 8A ?

6 Răspunsuri to “Jurnal de vineri 30 Octombrie !”

  1. lawrencesoft Says:

    Daca poza asta era din blocul 8-A, mai plecam eu de acasa ???

  2. blocul8a Says:

    mda… oricum si ale noastre le concureaza !

  3. lawrencesoft Says:

    ce parere buna are cosminoi despre vecinele lui !!!

  4. blocul8a Says:

    vroiam sa scriu ceva pe blog dar acum mai comvins sa public un nou episod despre cuplurile din blocul 8A ca sa vezi Laure ce piese avem si noi

  5. mirela Says:

    ptr ultima poza se potriveste cantecelul: dup-atata frig si ceata,iar s-arata soarele, d-acum nu ne mai ingheata ….nasul si picioarele!!!

  6. cosmin Says:

    Bravoooooo ! Si uite asa am descoperit ca la noi in bloc avem si o poeta !

Lasă un răspuns

