Mda… cineva sa stinga lumina !

by

Sf.Parascheva ! Astazi este zi de sarbatoare la romanii de religie ortodoxa ! Nu stiu pe cine mai intereseaza acest lucru , pana si eu care credeam ca sunt un credincios adevarat , la momentul actual am mari dubii despre acest lucru. Sper ca in timp sa ma intorc dinou la credinta deoarece acolo cred ca imi este locul cel mai bun. Acum sa trec si la subiectul care vreau sa il abordez astazi . Voi incepe prin a va prezenta mai jos o melodie care prin titlul ei se poate exprima situatia actuala a tarii noastre ! Pana la urma visul unora s-a indeplinit si daca de aproape 20 de ani traim in haos si incertitudine probabil nici de acum inainte nu se va intampla mare lucru.Imi este sila sa comentez ultimele intamplari de pe scena politica mai ales ca actorii principali sunt aceiasi pe care ii vedem zilnic prin toata mass-media .Nu imi place sa fac politica , ba chiar dispretuiesc acest lucru dar ce s-a intamplat zilele acestea chiar a depasit orice limita a bunului simt. De ce suntem mereu indemnati sa mergem la vot daca cei alesi , in general nu isi fac datoria fata de cetatenii acestei tari ? Nu mai stiu acum componenta parlamentului dar imi amintesc ca in mandatele trecute s-au aflat printre deputati sau senatori si muzicieni , actori care s-au trezit pur si simplu acolo datorita numelui care si l-au creat de-a lungul aniilor pe scenele tarii. Nu am nimic cu acesti oameni dar nu cred ca sunt capabili in general sa hotarasca ei ce e bine sau ce e rau pentru tara noastra. Aceasta ultima isprava a parlamentului cu schimbarea guvernului parca a semanat a fi picatura care lipsea pentru a se umple paharul. Acum imi dau seama dinou despre unii politicieni care au ocupat functii importante in trecut ca tot ei sunt aceia care trag sforile la momentul actual numai ca au devenit mai directi fara scrupule atunci cand e momentul de a lua o decizie importanta. Dupa parerea mea nu mai este nimic de facut pentru a indrepta lucrurile si cred ca ne indreptam spre un mare dezastru national care va avea repercursiuni majore asupra vietii noastre in urmatorii ani. Am zis atunci cand am creat acest blog ca nu voi aborda niciodata subiecte politice pe aceasta pagina numai ca nu am reusit sa fac acest lucru deoarece vreau ca macar cei ce citesc aceste randuri sa nu se indrepte catre latura negativa a politicii (inca nu stiu daca exista si o latura pozitiva). Visul meu pe care il am in minte de foarte multi ani este acela ca poate intr-o buna zi cineva din ceruri se va cobori pe pamant si ii va trage de urechi pe aceia care au pacatuit foarte mult prin faptele lor.S-ar putea sa fim si noi printre ei , depinde cum vor fi analizate greselile fiecaruia totusi sper ca se va face dreptate .Acum cand populatia avea nevoie de un sprijin al guvernului sau de niste sfaturi sau mai stiu eu ce deoarece iarna se apropie cu pasi repezi si stim cu totii ce facturi platim in sezonul rece iata ca am primit un cadou frumos de la conducatorii acestei tari. Domnul Geoana a uitat ce baroni locali gazduieste el in partidul sau, domnul Antonescu abia a iesit de la guvernare de un an si acum ne tine lectii politice despre cum se conduce aceasta tara mai ales ca ei nu au fost in stare sa faca ceva bun de-a lungul aniilor cand au condus tara. Jale , cam asta e termenul care ar putea caracteriza tot ce se intampla in Romania ! Si daca tot am pomenit mai sus de anotimpul rece iata ca deja el a sosit si pe meleagurile noastre , astazi cazand primii fulgi de nea la Fagaras. Si in zilele urmatoare se anunta vreme foarte rece ceea ce determina populatia sa apeleze la agentul termic pentru a incalzi locuintele. Duminica am participat la o mica petrecere in satul Toderita impreuna cu niste amici de la Brasov. A fost o zi superba de toamna poate chiar ultima asa de calduroasa din acest an. Mai jos am sa va ofer cateva fotografii de la acest eveniment. Pana data viitoare va urez trai bun !DSCF1466111020091839DSCF1587DSCF1600

Lasă un răspuns

