Daciada de toamna !!

by

Daca pe timpul comunismului in intreaga tara aveau loc o gramada de concursuri sportive care se desfasurau sub numele de Daciada , acum in zilele noastre se desfasoara alt fel de intrecere , cea a alergatului pe aratura dupa cartofi ! Dis de dimineata in fiecare gospodarie din Tara Fagarasului incep pregatirile pentru o noua zi de munca la camp si cu purcelul cu catelul , cu totii se urca in tractoare si carute inzestrata fiecare familie cu cate sase, sapte ajutoare care mai de care mai colorate se indreapta spre tarlale ! Nu vreau sa fac misto de acesti oameni care chiar muncesc nu ca altii care stau in fotolii bine merci si se cearta pe tot felul de subiecte banale !!garden_cartofiIntodeauna mi-am dorit sa ma intorc dinou la tara pentru ca eu de aici am plecat si nu as avea retineri daca as parasi orasul. Sa stai toamna la o masuta in curte si sa simti din plin mirosul strugurilor copti , sa ai o gradinuta unde sa sadesti niste flori si in fiecare dimineata sa le uzi , sunt cateva din lucrurile care eu le-as dori sa le fac cu mare drag. Partea cu agricultura pe mine ma lasa rece deoarece eu nu am practicat acest sport si in vremurile de demult cand aveam si eu vreo sapte anisori , atunci cand fiecare parinte incearca sa ii inspire odraslei sale cateva din tainele lucrului la pamant , eu imi luam batul de alun si fugeam cat mai departe de sat , si cate era ziua de lunga pescuiam fara sa ma plicisesc si fara sa am vreo remuscare ca nu particip la stransul recoltei. Tot timpul am sustinut ca munca este pentru tractoare numai ca pana la urma tot de munca bruta am avut parte (chiar daca in alt domeniu ). Asta este , cineva in tarisoara noastra trebuie sa mai si munceasca ! Pentru ca este o dinimeata linistita de duminica , cand la noi la Fagaras se inregistreaza 6 grade celsius cineva s-a gandit sa imi faca o vizita surta , cine stie poate o fi vreun semn?!200920091816200920091817 Dragii mei eu va urez sa aveti o saptamana viitoare cat mai reusita si pana data viitoare va spun trai bun !

Lasă un răspuns

