Cerbul de aur 2009 !

by

060920091801Dupa cum v-am promis articolul trecut iata ca pana la urma am ajuns si la Festivalul cerbul de aur ! Nu a fost usor deoarece am avut o saptamana agitata si a trebuit sa trec prin mai multe etape ca pana la urma sa ma prezint onorabil alaturi de cei care au concurat pentru a castiga mult ravnitul trofeu.Inca de lunea trecuta am decis sa imi dreg vocea cu o portie de lavabila si ce este mai frumos cand vii dupa un Steaua -dinamo 0-1120820091755Ziua de marti am inceputo cum nu se poate mai bine si am reusit sa ma feresc de cele trei ceasuri rele participand la o sedinta foto Iata ce a iesit ;210620091626Ziua de miercuri am dedicat-o muncii !280820091769Si pentru ca pana la urma a sosit si joi mi-am dat intalnire dis de dimineata cu Gabriel Dorobantu si in loc sa cant alaturi de el… Hai vino iar in gara noastra mica a trebuit sa imi fac carare cu coasa printre buruienile din preajma caii ferate pentru a ajunge pi piron !100820091753Probabil cei de la CFR s-au gandit ca o sa apara trenuri zburatoare si din acest motiv nu mai este nevoie sa curete caile ferate . A sosit si ziua de vineri , o zi de meditatie pentru toata lumea .Pssss…! liniste va rog , lasati-ne sa ne pregatim de euroliga !020820091752180820091761Sambata , inainte de festival am facut o repetitie sa vad cum stau cu vocea …..Si iata ca a sosit si mult asteptata zi de duminica , zi in care am participat la a enspa editie a festivalului Cerbul de aur .. Brasov 2009 ! Din pacate ploaia a incercat sa ne dejoace planurile si din fericire nu am bagat-o in seama ci am bagat-o in origine asa cum ii sade bine romanului sa spuna astfel ca foaie verde de marar , iata ca am ajuns si la festival si tot cum ii sade bine romanului fotograf sa spuna …. veniti cu totii , cu nepotii … sa va cada chilotii ! Binenteles ca am inlocuit celebrul ou crud pentru a-mi drege vocea cu un pui a la fast food caci seara e grea , ploaia e mare .. semne bune Brasovul are . Odata cu inceperea festivalului , mi-am dat seama ca eu nu am ce cauta pe scena deoarece toti concurentii au venit cu lectia bine facuta de acasa in comparatie cu mine care dupa ce mancasem o mama de bataie la fotbal pe coclaurile noastre mioritice in dimineata din ziua concursului, am zis ca evenimentul este o palarie prea mare pentru mine cat as fi eu de Busuioc de Fagaras , astfel ca am luat loc in public si a fost mai bine asa caci dintr-o data m-am linistit , emotiile mi-au trecut si mi-a revenit pofta de a asculta o muzica buna care de altfel nu a lipsit. Felicit organizatorii si toti cei ce au urcat pe scena din Piata Sfatului caci ne-au oferit o seara frumoasa chiar neasteptat de frumoasa dovedind astfel caci parca incep sa se miste lucrurile si la noi in tara in directia cea buna . Oricum Cerbul de Aur este al brasovenilor si noi chiar daca am venit din Fagaras am fost mandri ca doar pentru cateva ore ne-am simtit cu adevarat europeni ! A fost o seara latina in proportie de 70 % deoarece atat castigatorul ecestei editii cat si cel care a sustinut ultimul recital al serii provin din …cizma !Cine spune ca muzica italiana nu este frumoasa cred ca se insala amarnic , sa nu uitam ca de-a lungul timpului aceasta tarisoara a dat foarte multi cantareti care au ramas in istorie ! Bravo lor si inca odata bravo Romania s-au mai bine zis bravo Brasov !Pe mine unul m-au comvins organizatorii ca sa particip si anul viitor la urmatoarea editie , in calitate de spectator mai mult ca sigur !Imi pare rau ca nu va pot oferi imagini de la acest eveniment deoarece tehnica foto care o posed eu la momentul actual nu imi da voie sa realizez fotografii pe timp de noapte in conditii foarte bune. Totusi am decis ca macar doua poze sa public pe blog caci prea a fost frumos totul ! pana data viitoare va urez trai bun !DSCF1405DSCF1417

4 Răspunsuri to “Cerbul de aur 2009 !”

  1. Sâmbăta de Jos Says:

    Secretul succesului provine de la betoniera, clar !

  2. blocul8a Says:

    da , ai dreptate … esti beton !!

  3. Nico Says:

    Ahò,Antoninooo,le-ai luat Cerbul romanilor? :))P.S.Ika are o nedumerire si anume:poza cu Hai D***mo(cre’ ca-i defecta tastatura :D) ti-a facut-o stelistul de Lau,sau e „fai da te”?🙂

  4. blocul8a Says:

    E facuta de mine lili , urmatoarea ti-o fac tie cand vi acasa sa lucram impreuna!

Lasă un răspuns

