Busuioc ardelenesc !!

by

In ultimul meu articol spuneam ca am sa revin cu imagini de la manifestarile gazduite de orasul nostru in luna august si care s-au numit Zilele cetatii !! Din pacate in ultima zi cand urma sa aiba loc si focul de artificii , nu am putut participa deoarece o ploaie torentiala de vara s-a napustit asupra orasului nostru astfel ca am ales sa raman acasa in fotoliu pentru a viziona o partida de fotbal care de altfel a fost una placuta ochiului chiar foarte spectaculoasa pe alocuri. Oricum toata presa locala a publicat ample articole de la acest eveniment si cred ca eu nu prea mai aveam ce scrie in plus.Singura dezamagire pentru mine este ca nu m-am gandit dinainte sa imi incerc si eu norocul pe scena unde de altfel au evoluat interpreti cunoscuti din tara noastra dar inca nu e nimic pierdut deoarece ieri am fost la Brasov si m-am inscris la Cerbul de aur de unde va ofer si cateva imagini surprinse inainte de recitalul care urmam eu sa il sustin.290820091776290820091778290820091780290820091782Dupa cum vedeti in imaginile de mai sus cei de la Sistem isi pregatisera butoaiele pentru mine si va dati seama ce a iesit cand am inceput eu sa imi etalez talentul muzical mai ales ca am ales sa interpretez cateva arii din Carmen de Bizet si Corul Vanatorilor !! Toate faine pana aici doar ca din cauza caldurii de afara in momentul cand a trebuit sa evoluez eu lumea a ales sa mearga sa serveasca masa de pranz la restaurantele din jur si astfel am avut o participare saraca din partea publicului. Acum astept cu sufletul la gura finala concursului care va avea loc sambata seara cand este asteptata sa concerteze la Brasov si trupa Holograf ! Sa imi tineti pumnii caci m-am saturat de betoane , glet, rigips si gresie , poate mai apare un Costel busuioc , de data aceasta in Transilvania !

Un răspuns to “Busuioc ardelenesc !!”

  1. lawrenceSoft Says:

    Fiind un Pavaroti nedescoperit, paduri cutreeram ! Daca mergi la un prof’ de canto, poate nu-i tarziu sa te remarce. De ce nu incerci ?

Lasă un răspuns

