Amintiri din copilarie!

by

Niciodata nu m-am gandit ca va veni o vreme cand ma voi intoarce sa lucrez in satul unde mi-am petrecut primii ani ai vietii. Normal ca nu imi place cum arata fosta scoala din sat unde eu am facut primele doua clase dar asta e situatia. Cei mici invata acum intr-o alta cladire , una moderna si probabil sunt bucurosi de conditiile care le au. Asta e , toate la timpul lor. Mai jos va ofer doua fotografii inca de pe vremea cand eu eram la gradinita si un cantecel pe care eu il interpretam in acele vremuri pe scena caminului cultural din sat.scan0002scan0003

3 Răspunsuri to “Amintiri din copilarie!”

  1. lawrence Says:

    Daca mai ai poze vechi din Sambata, si cu simbeteni, trimite-le si la mine sa le punem pe site, sa le vada lumea. Mai ales daca mai si stii cine e in poza, ar fi super.

  2. doru Says:

    ce buna era educatoarea:d…oare cati ani mai are?:Dhihihi

  3. blocul8a Says:

    ba, arata bine atunci si era si de treaba, acum e batrana si probabil nu mai arata asa bine.

Lasă un răspuns

