Zambiti va rog !

by

Un ardelean si un lepros stau in inchisoare. La un moment dat, leprosului ii cade o ureche… o ia si o arunca pe geam. Dupa un timp, leprosului ii cade nasul… il ia si il arunca pe geam. Dupa un timp, leprosului ii cade un deget… il ia si il arunca pe geam… Ardeleanul nu mai suporta:
– No, dupa cum bag sama, dumneata vrei sa evadezi! viata_la_bloc_nu_mai_e_ce-a_fost_1225713655Cind a aselenizat Neil Amstrong, dupa ce s-a miscat de
colo-colo, a observat niste urme de pasi. Mirat, a luat-o dupa urme si,dupa o stinca, a dat de un tip: camasa inflorata, chimir, palarie…
Consternat Amstrong al antreaba:
– Dumneata de unde ai aparut?
– Eu? De la Sibiu, da`i vreun bai?
– Nu-i nici un bai, dar credeam ca eu sunt primul om pe luna !
-No, ca daca-i bai, eu plec!
– Nu, bade nu-i nici un bai, dar… cu ce ai venit?
– A, …cu branza! noi_pe_care_il_respectam_1225713324– Marie, daca te culci cu mine, iti dau mobilul meu.
– Daca e asa, Ioane, s-a facut! Dupa consumarea actului, Ion da sa plece. – Ioane, zice Maria, da mobilu’??
– Aaaaa, da, noteaza: 0726… DSC05409_1225018168Ion si Maria in noapte nunti.
Ion: Marie, pentru ca esti prima mea fameie te numesc Eva.
Marie: Ioane, eu te numesc Peugeot, pentru ca esti al 207-lea ….

Lasă un răspuns

