la pescuit!

by

Astazi, fiind sarbatoare in calendarul ortodox , am profitat de acest lucru si m-am dus la o pescuita .Captura nu a fost impresionanta dar m-am ales cu cateva ore de relaxare binevenite deoarece ultimele zile au fost foarte incarcate pentru mine. Mai jos va ofer cateva fotografii de la barajul de pe raul Olt din dreptul satului Oltet ,unde eu am fost la pesti.280520091478280520091482280520091483280520091477280520091479280520091480

2 Răspunsuri to “la pescuit!”

  1. lawrenceSoft Says:

    Daca nu ma iei si pe mine la pesti vara asta, am trait viata asta degeaba !!!

  2. blocul8a Says:

    pai, la cat de ocupat esti e destul de greu sa mergem la o pescuita impreuna, poate cand vin si italienii sa facem una asa ca pe vremuri !!

Lasă un răspuns

