Cine are noroc are, cine nu…!

by

De cand m-am hotarat sa renunt la meseria de mecanic si am aleso pe cea de ….habar n-am cum sa o denumesc (cert este ca acum lucrez in constructii) stiam ca o sa vina si o astfel de zi cum a fost cea de ieri cand tu muncesti si altii vin si isi fac necesitatiile fiziologice in munca ta.Undeva la tara , a trebuit sa sap un decantor , un lucru deloc usor. Asta e, nu toti putem sa avem noroc in viata. Poate se va gasi cineva sa le ia banii celor de la loteria nationala caci parca s-a ajuns prea departe cu acest premiu pus la bataie. Eu nu particip la astfel de jocuri chiar daca de data aceasta eram indreptatit sa o fac dupa munca ce am desfasurato ieri. 020520091449Si pentru ca astazi este duminica haideti sa ne mai descretim fruntile . Un tip oarecare a ales ca la nunta sa sa fie cavaler de onoare un urs dar nu unul oarecare ci unul urias care numai cu o singura lovitura de laba ar putea ucide un om numai ca din fericire animalul s-a comportat exemplar, chiar la un moment dat ia eclipsat pe miri. Oricum numai in pielea invitatilor la acest eveniment sa nu fi fost.grizzly-2 Eu raman la parerea ca cel mai bun prieten al omului este tot cainele astfel ca niciodata nu voi incerca sa leg o relatie cu un urs. 020520091444020520091447Cam atat pe astazi. Acum trebuie sa plec la fotbal si poate voi reveni mai tarziu cu imagini de la partida la care voi participa . Real Fagaras-Oltul Comana

2 Răspunsuri to “Cine are noroc are, cine nu…!”

  1. lawrenceSoft Says:

    am si eu o intrebare: daca tot se numeste decantor, ce anume decanteaza el ? poti sa ne spui exact ?

  2. blocul8a Says:

    merda, s-au mai popular rahat , dar nu ala care il mananci in cozonac!

Lasă un răspuns

