De toate pentru toti!

by

Au trecut si sarbatorile pascale ! Binenteles ca au venit altele. Azi e Sf.gheorghe. La multi ani tuturor care isi serbeaza ziua astazi. Am profitat si eu de pauza aceasta si am mai dat o fuga in mijlocul naturii sa vad daca ii gasesc acasa pe domnii pesti. Se pare ca nici de data asta nu am avut mare noroc caci mai mult m-am plimbat pe malul apei decat sa pescuiesc. Oricum a fost super caci timpul a tinut cu mine si chiar daca mi-a inghetat o..le de dimineata ,odata cu aparitia soarelui s-a incalzit si totul a fost ok. Mai jos am sa va ofer cateva fotografii surprinse azi si zilele trecute prin locurile unde am bantuit.230420091395 la sambata de jos pe olt230420091396 la sambata de jos pe rau230420091397 230420091394Multumim celor de la PNL pentru urarile facute cu ocazia sarbatorilor pascale.Se pare ca la noi in bloc au cativa membri dupa cum reiese din poza de mai sus. Parca arata mai bine orasul nostru dupa curatenia de paste. Bravo celor care au avut ideea sa sadeasca acele flori.220420091390220420091389 incet, incet se termina si constructia catedralei.220420091388 la ceas de seara in jurul cetatii.220420091387 Dupa ultimele rezultate avute de echipa mea de suflet eu i-as indemna pe jucatori sa muste din minge si adversar daca vor sa castige campionatul la fel cum face si catelul din imaginea de mai jos.230420091403 eu nu sunt posesorul unui permis auto dar dupa cate stiu eu semnul din imaginea de mai jos este gresit amplasat. probabil cineva a vrut sa faca o gluma proasta si ia modificat pozitia. Ca la noi la nimeni!140420091323

Lasă un răspuns

