sa invatam sa iubim mai mult animalele!

by

Exact ca dupa sarbatorile de iarna si acum avem matul plin de carneturi caci deh, dupa ce a trecut si postul pastelui ne-am bagat mancatoarea prin toate blidele nemaitinand cont de sfaturile medicilor care ne indemnau sa nu facem abuz deoarece o sa avem probleme. Pana acum cativa ani cand mai toata mass-media era concentrata pe tunurile financiare care le dadeau politicienii in acea vreme pe la colosii industriali mosteniti de la tatuca , acum mai nou toti in ziare si reviste incearca sa ne dea tot felul de sfaturi culinare caci cica ne aflam pe ultimele locuri in Europa in privinta unei alimentatii sanatoase a populatiei.Marul daca nu e viermenos inseamna ca nu e bun caci e plin de chimicale si logic ca animalutul ala mic si hidos nu poate sa locuiasca inauntrul fructului caci ragaie numai erbicid , rosia nu e buna daca e prea mare caci in conditii normale ea nu poate sa ajunga la o greutate foarte mare daca nu e crescuta fortat, sarmalele nu sunt bune deoarece carnea provine de la un guitator care a papat fara sa isi dea seama cartofi care au fost stropiti cu tot felul de chimicale pentru buruiana si exemplele ar putea continua dar ma opresc aici .Iata unde vreau sa ajung; … ieri am fost la munte la un gratar si acolo am reintalnit un prieten vechi de care imi era foarte dor caci nu il mai vazusem de foarte mult timp , de pe vremea cand capul lui era foarte aproape de coada ! Acum e barbat in toata regula si ne-am bucurat de cateva ore petrecute impreuna. Acum sa nu va ganditi si la alte lucruri caci vorba romanului .. sa iti fie rusine daca te gandesti la ce m-am gandit eu ! Toate bune si frumoase cu amicul meu numai ca acesta are o mica mare problema ,e purecos! Binenteles ca toata lumea sugera ca el sa poarte o zgarda speciala contra acestor animalute minuscule care si-au facut cuib in blanita lui ,unii chiar mergand pana al stropi ca pe un cartof cu decis de parca ar avea gandaci pe el. Nu ca ar fi rau caci atunci l-as lua cu mine la pesti si cand mi-ar trebui momeala pentru carlig as baga mana in blana lui si as lua un gandac.Daca marul bun e acela care are viermi atunci de ce nu si cainele adevarat nu e acela care are purici? Logic , nu ? oricum m-am despartit foarte greu de boby caci asa il cheama pe prietenul meu .Pacat ca nu locuiesc la casa deoarece acum catelul statea cu mine. Oricum e bine ingrijit si acolo unde se afla acum . Mai jos va ofer cateva poze cu el .200420091373200420091346200420091347200420091356200420091357200420091360

Lasă un răspuns

