la pescuit!

by

Iata ca in sfarsit am reusit sa imi iau o zi libera pentru ca sa merg la o pescuita cu amicii. Sambata dimineata m-am trezit la ora patru si pana mi-am facut bagajul si am baut cafeluta s-a facut ora de plecare astfel ca la sase dimineata am ajuns la Bradeni , o localitate la vreo 10 KM de Agnita unde se afla un lac mare populat cu pesti .A fost cam racoare de dimineata si am tremurat putin pana la rasaritul soarelui. Mai jos am sa va ofer un filmulet si cateva imagini .110420091306110420091301110420091308110420091311110420091304110420091313

4 Răspunsuri to “la pescuit!”

  1. lawrence Says:

    parca sta prea cuminte pestele in undita ! e cumva luat din alimentara ?

  2. blocul8a Says:

    sti ca ardelenii sunt considerati niste oameni mai lenti. S-au adaptat si pestii dupa stilul nostru si acela din fotografie era la somn in momentul cand i-am facut poza.

  3. petre Says:

    pai cosminoiule,ai aratat aici pescarii,toata povestea si un singur pestisor???aia-i captura de oameni seriosi?sau poate e pestisorul de aur???

  4. blocul8a Says:

    petre ar trebui sa imi dovedesti ca esti un mare artist in a prinde pesti cu mana caci de vorbe sunt satul.Eu cu undita atat am putut. Pentru prima iesire pe anul acesta e bine si asa

Lasă un răspuns

