Biir oita la poiana!

by

Dupa o saptamana foarte grea pentru mine in care am avut foarte putin timp liber si astfel nu am mai reusit sa mai scriu pe pagina mea niciun articol astazi fiind duminica am reusit totusi sa ajung in fata calculatorului macar pentru a va oferi cateva fotografii surprinse de mine zilele trecute. 030420091284030420091285040420091286300320091276300320091277300320091278300320091275dscf0733

4 Răspunsuri to “Biir oita la poiana!”

  1. Starchaser Says:

    Nu stiu cum, dar parca recunost locurile astea de undeva… sa fie undeva prin satul meu natal?😕

  2. blocul8a Says:

    Ma bucur ca ai intrat pe pagina mea de blog. Unele din fotografiile de mai sus sunt facute la Sambata de jos zilele trecute.

  3. lawrence Says:

    Foarte frumoase oile. Ciobanu unde e ? Da si el cu subsemnatul pe la DNA dupe modelul ciubanului-sef ?

  4. blocul8a Says:

    Buna intrebare. Pe internet circula o fraza de genul … daca azi mulgi o oaie , maine esti la parnaie! Pacat de mieluseii aia frumosi din pozele de mai sus caci sunt comvins ca peste cateva zile vor fi sacrificati.

Lasă un răspuns

