O zi speciala ! In primul rand astazi, cei de religie ortodoxa, praznuim Buna Vestire , sarbatoare foarte importanta dealtfel si care isi gaseste locul in postul pastelui , cel mai important post de peste an.

by

Buna Vestire sau popular Blagovestenia (termenul slav corespunzator celui de Buna Vestire), este praznicul in amintirea zilei in care Sfantul Arhanghel Gavriil a vestit Sfintei Fecioare ca va naste pe Fiul lui Dumnezeu. Atentie , Buna Vestire este prima sarbatoare confirmata in documente, dintre sarba­torile Maicii Domnului.Buna Vestire este sarbatorita in fiecare an in perioada Postului Mare, fiind una dintre sarbatorile pentru care Biserica acorda dezlegare la peste, indiferent in ce zi ar cadea aceasta.Aceasta sarbatoare mai este cunoscuta in popor ca Ziua Cucului .., deoarece astazi are loc primul sau cantec ce anunta venirea primaverii. Si daca tot am pomenit mai sus ca avem dezlegare la peste sa va arat ce va recomand eu sa savurati la masa impreuna cu cei dragi.dscf0753 Pentru ca ne aflam intr-o zi de miercuri cand am programata pe pagina mea ,rubrica stirilor locale , sa va informez si despre ce s-a mai intamplat in orasul nostru in ultimele zile. Am aflat din mass-media ca la Fagaras nu s-a reusit a se accesa niciun fond european in ultimii 18 ani lucru care ne situeaza pe ultimul loc in judet.Acum problema poate nu este foarte grava din punctul meu de vedere , si am sa va spun si de ce.Domnul prim ministru ne explica acum cateva zile ca si cei ce au facut parte din guvernul Tariceanu care s-au ocupat de aceste fonduri nu au facut mai nimic in acest sens cu toate ca au incasat salarii fabuloase pentru nivelul de trai din tara noastra. Daca nimeni din primaria Fagaras nu a fost platit pentru obtinerea acestor credite de la U.E e totul O.K.Singurul gust amar cu care ramanem este acela ca noi aveam nevoie foarte mult de aceste finantari pentru realizarea multor proiecte importante cum ar fi .. soseaua de centura a orasului si reabilitarea retelei de apa si canalizare , nu mai spun de cetatea Fagarasului care este intr-o stare avansata de degradare. Oare de ce majoritatea isi fac campanie electorala folosindu-se de aceste exemple ce le-am dat eu mai sus daca ei sunt constienti ca nu le pot realiza. Chiar asa de naiva a ajuns lumea incat sa creada ca porcul va zbura ? Atunci pun la indoiala afirmatiile oamenilor de stiinta precum ca omul este cea mai dezvoltata specie de pe aceasta planeta.Alte subiecte nu am sa va povestesc caci probabil v-ati saturat si voi sa cititi despre aceleasi probleme cu care ne confruntam noi cei ce locuim in acest oras , gen gropiile din asfalt sau lipsa de fonduri pentru asfaltarea trotuarelor si amenajarea unor parcari .Nu vreau ca in rubrica aceasta sa ma leg de aceleasi subiecte mereu si mi-as dori sa va prezint si altceva dar din pacate oferta este foarte redusa, parca se afla in ton cu situatia economica a tarii.In incheiere va ofer cateva ipostaze surprinse astazi in orasul nostru , in jurul pranzului.dscf0741dscf0744dscf0748dscf0750dscf0752RUBRICA SPORT. Pe plan local s-a reluat si campionatul diviziei D la fotbal si mult asteptatul derby de la Berivoi dintre formatia locala Carpati si Olimpic Voila s-a incheiat cu victoria gazdelor cu scorul de 5-2. Echipa de fotbal F.F.ENA fagaras a reusit sa invinga pe teren propriu pe Marmatia Sighet cu scorul de 2-1 in cadrul seriei a VI-a a diviziei C la fotbal. Majoritatea microbistilor asteapta ziua de sambata cand nationala noastra de fotbal va disputa un meci decisiv dupa parerea mea in cadrul preliminariilor campionatului de fotbal in compania echipei Serbia-Muntenegru. Eu va ofer o fotografie cu o minge de fotbal pe care si-au lasat semnatura componentii echipei de fotbal Dinamo Bucuresti. Pana data viitoare va urez trai bun !dscf0738

5 Răspunsuri to “O zi speciala ! In primul rand astazi, cei de religie ortodoxa, praznuim Buna Vestire , sarbatoare foarte importanta dealtfel si care isi gaseste locul in postul pastelui , cel mai important post de peste an.”

  1. blocul8a Says:

    in fotografiile de mai sus am surprins noua sala de sport de la liceul Radu Negru si hotelul care se afla in constructie de cativa ani langa piata noua.

  2. blocul8a Says:

    Am sa anticipez intrebarea domnului Laurentiu si am sa ii raspund ca pestele din imaginea de mai sus a fost prins din crescatoria unui localnic din zona berivoiului. Din pacate pe raurile noastre se gasesc cam rar aceste specimene , asta datorita si celor de pe vremea raposatului cand au hotarat sa bage excavatoarele si sa indrepte majoritatea raurilor din tara fagarasului pentru a castiga cat mai mult teren agricol. Sa nu ii uitam si pe cei care folosesc mijloace neortodoxe pentru a captuara pestii si care au si ei o contributie majora la disparitia multor exemplare din acest domeniu.

  3. blocul8a Says:

    Si pentru cei ce vor sa afle cine sunt jucatorii care au semnat pe mingea din fotografie ,ii rog sa contacteze familia Rosca.

  4. mirela Says:

    cand am deschis pagina a inceput sa urle un bass puternic,m-am si speriat!!am inteles de unde venea,de la
    masina lu’ cipri lasata cu boxele la maxim in fata blocului!!!:)
    si semnaturile ce se vad acolo sunt de la banel nicolita,zapata ,ovidiu petre si goian!

  5. blocul8a Says:

    pai , ma gandesc ca ai spus adevarul in legatura cu pais pentru ca aseara chiar a avut un orgasm la volan in fata blocului caci am dat radioul mai tare ca sa ii acopar muzica lui. In alta ordine de idei vreau sa iti spun ca iti rup urechile daca mai minti, aia care au semnat pe minge sunt catzaii mei nu ghioarlele de la steaua. o sa iau o lupa sa descifrez semnaturile , binenteles si cu ajutorul lui signora (sti tu cine ). Poate vrei sa va rapeasc mingea , signora imediat ma ajuta! ha ! ha !

Lasă un răspuns

