lumea animalelor

by

bobi-din-dejani thumb_612_x_0_3939-131089-gaina 050320091246 ruk3 miki07012009904180120091002

7 Răspunsuri to “lumea animalelor”

  1. mirela Says:

    cosminoi,primul catel,ce nume are???

  2. blocul8a Says:

    primul catel este boby din dejani. cand lucram acolo anul trecut m-am trezit intr-o zi in curte cu un catelus mic care era tare amarat. l-am adoptat imediat si i-am adus in fiecare zi din fagaras mancare , ba mai mult ii faceam si baie ca avea o blana tare faina. acum proprietara sa atasat de el si ii place tare mult. sa facut mare catelul si abia astept sa il vad.

  3. lawrence Says:

    da’ gaina motzata ce nume are ?

  4. blocul8a Says:

    Un taran avea o suma de bani si se gandeste sa ii investeasca la bursa. Pentru aceasta se duce la un broker sa vorbeasca:
    – Domnule broker, explicati-mi va rog, mai simplu, ca pentru mine, cum e cu Bursa asta!
    – Pai e simplu: tu vii la mine cu banii si eu iti recomand sa cumperi o gaina; gaina face oua si din oua ies pui; puii cresc, ajung gaini si fac si ei oua; din oua ies pui care ajung gaini care fac si mai multe oua; si uite asa cand ai tu curtea plina cu oua, pui si gaini, vine o furtuna si o viitura mare iti ia toate orataniile pe care le aveai. Si in momentul ala o sa zici: „ce prost am fost ca nu mi-am luat rate!”. Pe gaina din poza o cheama Maricica !

  5. blocul8a Says:

    dar pe cainele din ultima poza sti cum il striga proprietarii ! tulfuti , hai la mama ? frumos nume , nu ?

  6. mirela Says:

    da ruck din sambata care e?

  7. blocul8a Says:

    ruck din sambata e ala negru care sta tolanit pe trepte. Buni din sambata ii zice containar pentru ca orice ii dai sa manance el nu refuza !

Lasă un răspuns

