Un dar pentru toate persoanele de sex feminin din lume !

by

Mama este fiinta aleasa de dumnezeu pentru a-i fi reprezentanta pe pamant.Cu aceste cuvinte frumoase imi incep rubrica de astazi dedicata sexului frumos. Pentru ca sunteti cele care insenineaza zilele barbatilor – desi ei se plang dar numai pentru ca asa s-au obisnuit – pentru ca sunteti cele care numai cand priviti catre copiii vostri, dati lumii mai multa frumusete, pentru ca sunteti cele care gasesc in fiecare zi timp pentru orice problema si orice nevoie a celor dragi, pentru ca, desi va mai plangeti cateodata, o luati de la capat in fiecare zi, mai puternice si mai hotarate, pentru ca sufletul vostru stie ce e iubirea, cum se daruieste si cum se primeste ea… si pentru tot ceea ce reprezentati… pentru voi timpul se opreste putin in loc la fiecare inceput de Primavara, sa va aduca un omagiu… Cat adevar in randurile de mai sus. Unei singure fiinte din viata mea ii datorez tot ceea ce eu am si ceea ce sunt azi. Ea mi-a dat nastere, m-a crescut si m-a invatat sa iubesc. Nu exista cuvinte care sa o descrie! Aceasta este mama mea care o iubesc si o respect atata timp cat ea va exista pe acest pamant.Din fericire pentru mine eu sunt casatorit si am o nevasta care ma iubeste. As vrea sa ii dedic si ei cateva rinduri chiar daca acum ea nu este langa mine.Cand ma uit afara, vad doar vant si ploi. Cand ma uit la cer, e mereu innorat si cenusiu. Dar cand ma uit la tine stiu ca va veni timp frumos, pentru ca tu esti soarele si primavara mea !! La multi ani !!04062008715

Lasă un răspuns

