stirile locale !

by

Bai fratilor , a inebunit lumea rau de tot ! Stateam pe pat chiar acum cinci minute si priveam la tv ca …ala la poarta noua ! Pe micul ecran a aparut unu care se chema Naomi si care facea mare tam tam despre viata lui personala. Acest Naomi chiar daca este un barbat se imbraca ca o femeie , de fapt este un travestit , ce sa mai discutam! Nu am nimic cu ei , asta este , in alte tari e plin de astfel de personaje si atata timp cat mie nu imi fac rau e doar problema lor sa isi aleaga …putulica ! Pe mine ma mirat nivelul la care au ajuns televiziunile din Romania unul de altfel foarte jos, chiar trebuie sa fi tampit ca la o ora de maxima audienta sa difuzezi astfel de emisiuni.Lasati-ma sa cred ca inca mai suntem oameni normali si nici nu concep o viata altfel decat cea pe care o am acum , oricum nu m-as vedea purtand sutiene sau chiloti cu snurulet in es! Astazi la stirile locale am putine lucruri de comentat deoarece eu lucrez afara din localitate si am cam pierdut sirul evenimentelor din urbea noastra. Un lucru sigur pot sa va spun ca a venit primavara pe meleagurile noastre chiar daca in termometre inca nu se simte pe deplin acest lucru deoarece noptile sunt totusi destul de reci.Binenteles ca aproape in toate gradinile au rasarit ghioceii si abia astept ca sa infloreasca si brandusele sau nuscelele cum imi mai place mie sa le mai zic deoarece sunt florile mele preferate. Din pacate din cauza lipsei spatiului de parcare cei de la salubritate cand trec cu masina care aduna mizeria de pe asfalt nu pot cuprinde tot drumul , motivul fiind masinile parcate cateodata chiar aiurea dar am observat ca in ultima vreme cei de la politie au dat cateva avertismente celor care au uitat de regulile de circulatie astfel ca pe viitor sa nu mai avem atata praf pe pervazele geamurilor si persoanele care se ocupa cu igienizarea drumurilor sa isi faca datoria pe deplin.Acum ca ne aflam intre doua sarbatori ale primaverii orasul nostru s-a mai dezmortit putin dupa atata frig si zapada si sper ca ziua inchinata persoanelor de sex feminin sa fie una reusita din toate punctele de vedere. Chiar daca noi barbatii cateodata ne punem intrebarea normala de altfel … de ce nu avem si noi o zi a noastra … trebuie sa oferim macar o floare daca nu putem altceva tuturor mamelor, sotiilor sau prietenelor noastre cu ocazia datei de 8 martie si indiferent ce sentimente ne incearca eu zic ca ele merita din inima acest lucru. Imi aduc aminte de pe vremea cand eram la scoala generala si am oferit pentru prima data o floare unei fete , ce emotii si ce bucurie in sufletul meu , trageam cu coada ochiului sa vad reactia ei la gestul meu si fericirea a fost si mai mare deoarece ea ma pupat pe obraz. A fost de ajuns sa inteleg ca femeile sunt mult mai sensibile decat barbatii si orice gest de tandrete pentru ele inseamna foarte mult. Cu aceste cuvinte inchei rubrica mea de astazi . Pana data viitoare va urez trai bun !030320091243

Lasă un răspuns

