Astazi a inceput returul campionatului de fotbal -divizia C. Echipa din Fagaras a evoluat pe teren propriu in compania echipei F.C. Bistrita II. La sfarsitul celor 90 de minute am consemnat victoria gazdelor cu scorul de 4-3. Mai jos va ofer imagini video si foto din cadrul partidei.

by

2702200912231270220091224127022009122512702200912261

2 Răspunsuri to “Astazi a inceput returul campionatului de fotbal -divizia C. Echipa din Fagaras a evoluat pe teren propriu in compania echipei F.C. Bistrita II. La sfarsitul celor 90 de minute am consemnat victoria gazdelor cu scorul de 4-3. Mai jos va ofer imagini video si foto din cadrul partidei.”

  1. lawrenceSoft Says:

    Sper ca ai trecut pe la casierie si ai achitat drepturile TV ! Stii ca nu-i voie sa filmezi si sa difuzezi imagini fara aprobare ! (Am glumit, sa nu te sperii😉 )

  2. blocul8a Says:

    Pentru ca stadionul este imbracat in culorile mele preferate am dat si eu un telefon la bucuresti si borcea mi-a pus o pila la federatie mai ales ca avem si acolo un catzal care ne reprezinta . astfel nu a fost bai ca am filmat . Tuturor dinamovistilor din tara le urez o primavara frumoasa si plina de succese …!

Lasă un răspuns

