FEMEIA MODERNA !

by

Astazi fiind o zi mai speciala pentru mine m-am hotarat sa vorbesc cu seful meu de dimineata si sa ii comunic ca nu am chef de munca .El ma inteles imediat si astfel mi-am luat si eu o zi libera numai ca tot a trebuit sa dau o tura prin centru deoarece am avut de achitat niste facturi. In drum spre casa am cumparat o revista pentru sotia mea si astfel de aici mi-a venit in minte titlul subiectului de astazi de pe pagina mea. Sper sa va placa articolul meu care l-am scris mai jos . Ce este femeia moderna , sau mai bine sa ne intrebam cum este o femeie moderna.Astazi , reprezentantele sexului frumos au reusit sa adopte de la barbati meserii si chiar imbracaminte. In viziunea mea femeia moderna este si cea care ii putem spune si femeia -cariera , pentru care job-ul este plasat pe primul loc. Femeia moderna iubeste independenta ii place sa munceasca singura pentru a trai si nu doreste mare ajutor de la barbat, asa cum o facea altadata.Ea face multe sacrificii in viata renuntand chiar si la familie pentru a reusi pe plan profesional.Oricum si daca este casatorita , femeia moderna nu mai este cea care statea candva langa cratita si astepta cuminte sosirea sotului de la serviciu , de cele mai multe ori nemultumit sau obosit , incat sa-i mai dea si ei atentia cuvenita.Acum , ea vede lumea cu alti ochi , stie ca este capabila de lucruri marete care ii ofera independenta de care toti avem la un moment dat nevoie.Foarte multi barbati nu vor sa accepte aceste lucruri si de aici se nasc multe divergente ducand pana la destramarea multor casnicii.Totodata , la randul lor sunt si foarte multe femei care nu accepta multe chestii si se trezesc mai devreme sau mai tarziu ca nu isi gasesc rolul in societatea din care fac parte intampinand foarte multe greutati in viata de zi cu zi. Femeia moderna trebuie sa fie la moda si mereu ingrijita.Oare nu este minunat sa mergi pe strada si sa vezi in jurul tau femei imbracate ca din reviste si ingrijite pana in varful unghiilor? Femeia moderna este obligata sa depuna multe eforturi in plus , dar ea ramane acea fiinta delicata , plina de chiarisma si sarm pe care pe care nu i le poate fura nici cele mai mari greutati de pe pamant.Asadar o femeie moderna este o persoana care stie ce vrea de la viata si eu sper ca tu care citesti aceste randuri sa te afli printre ele , cu mentiunea ca obligatoriu trebuie sa fi femeie nu barbat ! Si ceea ce este mai important , nu are nevoie de barbatii care confunda feminismul cu modernismul. In incheiere as dori ca acele persoane care citesc aceste randuri daca nu sunt de acord cu cele ce am scris in articolul de astazi sa se gandeasca ca in viitor socetatea noastra tinde si ea spre modernism in sensul bun al cuvantului si trebuie sa accepte toate schimbariile care se produc la nivelul vietii de zi cu zi . Asa cum mai demult , ca mijloc de transport foloseam bicicicleta , in zilele noastre majoritatea folosim automobilul , asa si femeia s-a schimbat si nu mai merge asa des la munca de jos ea incercand tot mai mult sa se impuna in societate . Daca aceste conditii sunt acceptate atunci vom avea mai multa stabilitate in casnicii si de aici vor fi tot mai multi copii care vor ramane pe drumuri. Eu aici am incheiat articolul. Acum ma duc sa sarbatoresc , ca vorba unuia … am cu ce ma , am cu ce ! Pana data viitoare va urez trai bun!dscf05747

Lasă un răspuns

