Cioc , boc , asta-i viata de bloc !

by

Am venit de la munca si dupa ce am facut un dus parca a fost facut , in momentul cand sa ma asez in pat a inceput sa bata. Asta e viata de la bloc.Probabil si eu i-am deranjat pe altii cand mi-am facut renovari in casa. Astazi la stirile locale am sa va ofer cateva informatii despre ce sa mai intamplat in ultimele zile in orasul nostru. Deocamdata s-au sistat demolarile gardurilor din jurul blocurilor deoarece s-a intors iarna pe meleagurile noastre si e greu sa lucrezi in frig si zapada. Compania care distribuie apa in orasul nostru ne ameninta ca va inchide robinetul deoarece sunt foarte multi restantieri. Ziarele locale se intrec in a povesti cititorilor despre razboiul dintre primarul actual si functionarii din primarie . In loc sa se ocupe de problemele orasului alesii nostri locali produc tot felul de scandaluri ca sa le mai treaca timpul sa nu spuna cetateanul de rand ca nu sa realizat nimic in ultimul timp.Oricum orasele mici din toata tara au ramas mult in urma celor mai mari si cred ca si peste 20 de ani Fagarasul tot asa va arata ca si acum. Poate odata cu venirea primaverii reincep lucrarile la refacerea fatadelor cladirilor din oras caci arata jalnic acestea. Poate suntem blestemati caci de cate ori s-a schimbat primarul la noi niciodata nu s-a nimerit sa fie din partidul aflat la guvernare si deci , canci fonduri pentru reabilitari sau investitii.Asta este , nu suntem inspirati . Deja au aparut niste cratere in asfaltul de pe drumul care merge paralel cu calea ferata , asta si pentru ca este folosit de masinile cu tonaj mare. Probabil ca se va gasi cineva intr-o zi sa arunce cateva lopeti de pietris in acele gauri caci de asfalt , nici vorba. Inca ne aflam in anotimpul rece si pana prin luna mai soferii care folosesc acest traseu vor trebui sa fie foarte atenti la condus . Eu as propune instructorilor de la scoala de soferi sa mearga cu elevii pe aceasta sosea caci acolo se poate testa abilitatea fiecaruia in ale soferiei , nu pe dn1 unde drumul acum arata cat de cat bine. Dupa cum vedeti nici eu nu pre am multe subiecte sa va impartasesc caci acum este o perioada mai calma din an cand aproape nu se intampla nimic la noi in oras. Daca aveti voi dscf0560130220091194 intrebari in legatura cu problemele orasului sau a blocului nostru puteti sa ma intrebati si pe mine la sectiunea comentarii a acestei rubrici. Am sa va ofer informatii despre ce va intereseaza in masura in care cunosc si eu problema care vreti sa o abordati. Pana data viitoare va urez trai bun !

Un răspuns to “Cioc , boc , asta-i viata de bloc !”

  1. blocul8a Says:

    e o tanti oarecare care se chinuia si ea sa prinda trenul de sibiu. apropos, ti-e dor de receptionere ?

Lasă un răspuns

