STIRI LOCALE !

by

Salut. Bine ati venit la stirile locale.Azi dimineata cand am verificat cutia postala am gasit un plic pe care nu era specificata vreo destinatie . L-am deschis si cand colo ce sa vezi, domnul primar ne adreseaza cateva cuvinte la inceput de an . normal ca pentru inceput ne multumeste ca anul trecut l-am votat ( de unde stie el pe cine am votat eu ), si ca el reprezinta 40 de mii de suflete (miram-as sa aiba fagarasul la ora actuala mai mult de treizeci de mii de locuitori, poate nici atat) dupa care ne aminteste cateva din lucrurile care ar dori el sa le realizeze in urmatoarea perioada. Planuri indraznete dar parca am mai auzit aceasta placa la fiecare inceput de mandat al persoanelor care s-au perindat la conducerea acestui oras. sunt satul de discutiile pentru sosesaua de centura care parca ar fi cel mai mare proiect din lume asa de greu e de realizat. Domnul Manduc caci asa se numeste actualul primar ne anunta ca s-au facut pasi mari in aceasta directie si ne aminteste ca s-a realizat studiul de fezabilitate (al catelea ) de parca maine ar fi gata soseaua. sosele , trotuare , parc industrial , schimbarea retelei de canalizare sunt alte lucruri care vrea sa le realizeze edilul nostru. Parca prea seamana cu unele promisiuni facute in anii trecuti. Nu stiu ce sa zic. Eu nu am fost la vot si cinstit ar fi nici sa nu comentez activitatea primarului. Sper ca va face lucruri bune . Deocamdata a reusit in sfarsit sa adune seturile de pom montate pe stalpii din centru cu ocazia sarbatorilor de iarna. E un pas totusi ! La sfarsit acelasi domn primar ne aminteste ca posesorii de autoturisme trebuie sa isi achite taxa anuala de parcare care de la 1 ianuarie este de 20 de lei noi. Ziarele locale saptamana aceasta nu prea au articole importante , probabil trec printr-o criza de idei cei ce redacteaza aceste cotidiene. La noi pe 1 decembrie nu s-a intamplat vreun eveniment notabil in ultima saptamana. Doar vremea a reusit sa ne surprinda cu temperaturile foarte ridicate , ziua ajungand pana la 14 grade celsius. Se pare ca iarna s-a cam dus, si doar asa izolat va mai fi cate o zi mai racoroasa caci de zapada nici vorba, si eu care imi programasem sa mai merg la o partida de schi o sa abandonez aceasta idee. Zilele trecute cand am trecut prin statiunile de pe valea prahovei am vazut cu ochii mei ce inseamna lipsa de omat . Putina lume mai ales la orele de varf cand altadata era plin .Asta este , nu putem sa schimbam mersul lucrurilor , totusi poate o parte de vina avem si noi prin poluarea care o facem zilnic. Ieri am citit intr-un ziar ca si televizoarele lcd polueaza si uniunea europeana in anii urmatori vor sa le elimine de pe piata. Eu ma opresc aici . Ar mai fi multe de spus dar azi am avut o zi grea la munca si sunt cam obosit. Pana data viitoare va urez .. trai bun !!

Lasă un răspuns

