PARADISUL BURILOR!

by

Date vere ca vine eu da pa strase cu Q septe ! Aceasta este o epresie care ar caracteriza foarte bine comportamentul burilor in imparatia lor! Acum sa va explic si ce inseamna bur ca sa intelegeti mai bine titlul articolului de astazi. cuvantul bur vine din latinescul buric al pamantului si din informatiile mele care am reusit sa le am de la persoane care locuiesc pe valea prahovei , bucurestenii care impanzesc in fiecare wikend statiunile montane din acea zona sunt denumiti buri pentru ca se cred buricul pamantului. Si eu am rude si prieteni in bucuresti dar nu cred ca se vor supara pe mine daca vor citi aceste randuri . De multi ani burii frecventeaza valea prahovei si prin comportamentul lor de multe ori lasa de dorit. Nu suporta provincialii si mai ales pe ardeleni, asta am simtito si eu pe pielea mea inca de pe vremea cand imi satisfaceam stagiul militar in capitala. Ar fi multe de povestit dar din respect fata de unele persoane ma opresc aici. Maine seara fiind marti o sa gasiti la cronica sportiva pe pagina mea ultimele informatii locale si nu numai din lumea sportului. Pana atunci va urez trai bun !!

Lasă un răspuns

